snadná tvorba www stránek zadarmo
Publikováno 08.12.2012 v 22:57 v kategorii Novinky, přečteno: 38x
Video Co-Occurrence
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a pořád jsou) základem seo, nebo raději, faktory usměrňující hodnocení webu a dohromady i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Ale právě už bude zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - ověřený pravdivé tvrzení. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technik. Můžeme najít, že google klade zvláště maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz